donderdag 15 november 2007

Casus
















Deze stelling heb ik van de site van Anke van de Ven.
Casus 1: Wat moet ik doen?
Leidster van een kinderdagverblijf vertelt:Een kind uit mijn groep ziet er onverzorgd uit als het wordt gebracht door de ouders en ruikt niet altijd fris.Moet ik hier iets over zeggen tegen de ouders?Mag ik hier uberhaupt wel iets over zeggen tegen de ouders?Stel dat ik het ga zeggen, hoe moet ik dat dan doen en wanneer?Jeetje, wat is dit lastig!

Mening: Dit is inderdaad lastig maar ik denk dat ik er niks van ga zeggen omdat ik denk dat ik dat niet durf te zeggen omdat ik bang ben om de moeder te kwetsen of misschien heeft de moeder het zelf niet eens door dat haar kindje onfris ruikt en niet verzorgt er uit ziet.
Ik zou ook met mijn collega's over dit onderwerp hebben, kijken wat hun mening er over is en kijken wat we hier aan kunnen gaan doen, want samen kom je vast op een goed idee.

Geen opmerkingen: