vrijdag 16 november 2007

Stage Kinderdagverblijf - Peuterspeelzaal


Ik wil later graag op een kinderdagverblijf werken want het lijkt me leuk om met kinderen te gaan werken van 0 tot 4 jaar. Via mijn vorige opleinding heb ik stage gelopen op een kinderdagverblijf en dat is mijn goed bevalle. Dit jaar gaan we weer op stage nu gaan we 4 dagen op stage en 1 dag naar school ik heb gekozen als eerste keuze een peuterspeelzaal. Ik heb voor een peuterspeelzaal gekozen omdat ik ook graag ervaring wil opbrengen in een peuterspeelzaal want ik nog geen enkele idee hoe het daar in zijn werk gaat en dat wil ik graag ontdekken.
Ook lijkt het me leuk om op een bso stage te lopen want daar krijg je te maken met allerlei verschillende leeftijden.
Ik heb heel veel zin om stage te gaan lopen. ik heb via me vorige opleiding al vaker stage gelopen en vond het erg leuk.

Geen opmerkingen: